Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2006 23:23 - jana_turn
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1408 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 14:43


отвътре

за нас
езикът е мит
към който не бива да се завръщаме

слепващите ни мълчания
са аневризми от съсирени думи
които потекли ще ни довършат

общуването ни е отрова
кръстопът
за най-дълбоките желания

те се срещат само тихомълком
усмихват се
и си смигат зад гърба ни. 

...

мрежа

тя може да чака
знае как да потъва
в ъглите зад гърба му

как да придърпа сянката му
нишка по нишка
да я извае край себе си

захапва кичур коса
като сламка
тънка пищялна кост
с която да го забоде

той е мрежата
в която иска да хване
живота си

...

Million dollar hotel 

А
Тя е толкова прекрасна
Че я тананикам
До всяка първа изповед на месеца

Въпреки пристъпите й на
Умие
я предпочитам
без-
......-
ните са толкова осъдено прилепчиви

А тя успява
да умре във мен
всеки път когато погледне
от парапета на сринатото
до третия етаж стълбище
към Онова
което съм посял
за Нея само на паважа
разхвърлян като думи
от прилива на щастие

И
Господи
толкова е прекрасна
че ще е богохулство
да не те извикам
всеки път щом умре във мен
и
да не те попитам:
какво ще ми дадеш в замяна,
Господи,
щом вече нямаш син,
а аз безброй досега
пъти
съм ти давал такава
дъщеря?

...

между преди и след това

по време на

о


боже


да


частица ничие време

трябва ми още едно
прелестно извинение
за мастиленото петно
от устните му

...

05:42

правя най-страхотния секс.
с него.

във въображението ти. 

...

още: http://hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=jana_turn

блог: http://naffffff.blogspot.com/2007/01/blog-post.html


Тагове:   ъндърграунд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - _helena
15.12.2006 17:36
зуи
.........................

зуи, знаеш ли, хората имат само две ръце
за всичко:
за прегръщане,
за изпращане
дори за кършене, когато няма друго
което повече да искат да прекършат
отплесвам се, но ме е страх и знам,
че мъничко ще те боли
но косата ти вече не трябва да е вързана
нито остригана почти до голо
и така искам да си сложиш
ризата с червените шевици
и да седнеш на капрата до мен
че ще ти взема небе,
да те опаше в синьосинкави тонове
да те накара да порастнеш и да ме чуеш
дори да не съм проговорил,
зуи, как по-меко да ти го кажа
че да не отметнеш глава
да не изпиеш млякото на пътищата
защото то е по-лошо
и от най-лудото лудо вино
и хванеш ли го веднъж за петичката
гъдела ще заметне стъпалото му
и ще те запрати другаде
при другиго
и ще ми остане само оня ти парфюм
който да стържа изпод ноктите
изпод кожата
изпод обувките си
защото аз съм твой
но ти не си моя, зуи
цитирай
2. pafka - точно в десятката!
15.12.2006 21:21
това е от любимите ми също ,
благодаря за допълнението:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 583219
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив