Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2006 15:45 - Десислава Чанева
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2017 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 14:35


доживотна

завесите ми
пак са сини.
сини до обезумяване.
хлябът ми
мухлясва ядно
и колкото и злобно да го гледам-
не става за ядене!
"и когато свещите угаснат",
знам, пропуснах да си купя нови,
започвам сериозно
да се притеснявам
за световните проблеми.
и се чувствам виновна
за кавгите на съседите
и на котките;
за дезертацията
на топлата вода
миналата седмица,
от която всички бяха
много мръсни и нервни;
за доживотната присъда,
дето влагата
трябва да излежава
на стената в банята;
виновна за цяла армия
закъсняващи автобуси,
за това , че зимата доматите
са скъпи и безвкусни.

копирам копията
на копираните копия
и чак като загубят
всяко земно очертание,
затварям очи и показвам,
"това е животът,
за който нося отговорност".

но никoй не ми вярва.

...

секвоите, секвоите

(на pafka)

оглеждам дланите
не са останали
твърде много празни вени
където да те вкарвам
бели бели
уморени
процепите
ми
подкожни
те отказват вече...
а отвън
секвоите
секвоите
зелени са
така зелени
и бодливо пролетни
секвоите секвоите
зелено непрогледни
са секвоите
високи
до обезсърчаване
и вятърът ги кара
да въздишат
и стават още по-зелени
вятърът
ме зелени и мен
и никога няма
да затворя прозореца
да не чувам секвоите
и венозното
зелено
вдишано
до болка в мене... 

...

много изчезнала

претърпявам някакво
криволико развитие....
обиците ми лежат на масата,
онези черните на бели точки...
поглеждам ги жално и така избягвам
да погледна жално себе си,
че инак пак ще ми се иска,
да бях заредила пистолета...
късоумните ми дни
карат кънки по асфалта
постелен специално във дневната
да се чувствам навън
когато навън вече го няма
както обикновено
когато ме няма и мене
тогава разбирам се с хората
тогава се чувствам абсентна
много гъста, отровно процентна
стоя като герб на умората
и броя патрулките,
дето са пуснали
да ме изземат, да ме ликвидират
чувствам се много изчезнала
чувствам са малко умираща
малко умираща
много абсентна
и знам, ще изчезна,
щом ме намерят...

...


още: http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=dalla

блог: http://mayaharia.blogspot.com/



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - _helena
22.12.2006 18:19
Яко
цитирай
2. pafka - любимо ми е, после ще качавам още - ...
22.12.2006 18:23
любимо ми е , после ще качавам още - сега само щрихирам ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 583807
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив