Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2006 18:29 - klapa
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2938 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2009 14:33


най

аз си го представям така-

най дебелата котка
спяща на прозореца ми -

най прекрасната жена
ядяща диня с ръце
в кухнята ми-

най мързеливото лятно слънце
изгряващо в 1 ден

без нищо
за правене. 

...

Елена.

тя спи като котка-
свита на кълбо.
тя подскача леко
когато е щастлива.

тя ми казва, че и липсвам

тя прилича на дете,
когато се усмихва
тя написа есе за
лудостта си

тя не вярва в любовта ми

тя не се обажда с дни

пясъкът в пустинята
се образува
от камък,разпаднал се
от силната жега и студ.

това ще стане с мен,Елена
не ти ли харесвам
повече
цял? 

...

животът е
разхвърляната стая,
в която се събуждам сутрин
с махмурлук -

нямам сили да подреждам.

...

статистика

нови
16 бутилки
на терасата,
600 цигари-
(12 пъти
бавна мъчителна смърт,
по малко и
от другите
екстри)
3 от любимите
ми тъжни
книги,
14 от любимите
ми отчаяни
нощи,
5 врабчета
на въжето за простиране
надзъртащи
в душата ми
сутрин-

1 бежова самотна
ръкавичка --

всичко което остана
след теб. 

...

още: http://hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=klapa




Тагове:   ъндърграунд,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - _helena
22.12.2006 18:32
Ау, това с махмурлука ми е много любимо, но си признавам, че друго не бях чела...
цитирай
2. pafka - абе ти
22.12.2006 18:34
май отдавна се подвизаваш по тия ширини, ама си траеш :)
цитирай
3. анонимен - _helena
22.12.2006 18:39
Разбива...

-Елена?-

Лежейки в леглото ми
ти каза,
че приличам

на богомолка,
койот,
лешояд.

Не каза, че ме обичаш.

Лежейки в леглото си
ти казах,
че приличаш
на най красивата жена
на този тъжен свят.

Не казах, че те обичам.

Трябваше да бъда смел, Елена.
Дори 1 койот не заслужава
да остане
сам.
цитирай
4. pafka - дааа
22.12.2006 18:40
жесток е...
чудесно жесток
цитирай
5. анонимен - my klapa's favorite
22.12.2006 22:41
сигурно има някаква причина...



сигурно има някаква причина
да съм тъжен тази вечер
гледащ в тавана,
издухващ дим към тавана -

сигурно заради този глупав дъжд
през февруари -
или този глупав живот.

всъщност
кога човек решава,че не може
повече?
или, че може?

в тази дъждовна
февруарска вечер
аз
още
не знам.



бих могла и още примерно четири да сложа, но ще си го оставя за друг път
удоволствие на мънички хапки


jana's turn

п.п. има едно жестоко - с кучета
другия път ;)
цитирай
6. eola - тези са...
15.10.2009 14:23
едни от любимите :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 585197
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив