Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2007 13:36 - Орхан Вели Каник
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 3903 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2009 18:22


(турски поет от началото на 20 в.)


Покана

Чакам те,
Ела в такова време, в което
Не ще можеш да ми откажеш.

...

Просто от скука

Всички красиви жени си мислеха,че
всяко едно мое любовно стихотворение
бе посветено на тях.
А аз винаги се измъчвах от мисълта за това,
че пишех стиховете си,
Просто от скука. 

...

Дрян

Дрянът даде първите си плодове
За тази година,
Те бяха три,
Следващата година ще бъдат шест;
Животът е дълъг,
Но нека почакаме;
Какво ли ще бъде нататък?

...

Купувам стари вещи

Купувам стари неща,
Купувам ги и майсторя звезди,
Музиката е храна за душата
Опивам се от музиката, замайва ми главата.

Пиша стихове
Пиша стихове и купувам стари вещи
Предавам стари вещи и купувам Музика

Ех, какво ли би било да съм риба в бутилка от вино.

...

Нещо не е както трябва

Всеки ден ли морето е толкоз красиво?
Небето винаги ли изглежда така?
Винаги ли тъй прекрасна е тази луна, през прозореца?
Не,
Ей-богу, не;
Нещо не е както трябва.

...


Вътре

Прозорецът – добре че е прозорецът;
Поне виждащ прелитащите птици
Вместо тези четири стени.


...

превод: gumbert

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=55399



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - БОЯН
08.01.2007 18:55
Пафка,здрасти аз съм Боян ! :) Да ти кажа това не е хич зле,винаги ще се намери човек който да измисли нещо хубаво,и приятно за четене.
цитирай
2. pafka - здрасти:)
09.01.2007 10:03
радвам се, че ти харесва,

сега остана да се сетя и кой точно Боян...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 585233
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив