Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2007 17:41 - infinity
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2472 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 20.03.2009 18:20


под звуците на...

празен вятър е докосването под това небе
когато лъжа булевардите че съм те срещнала

основателни причини колкото решиш
мога да ти издълбая
върху какавида звездна

щом отива си морето всяка сутрин
нямало е мост отсечен фар да изгради
разхождам се по мрачни двоеточия
и чакам мисли да ме изброят от там до тук
за да ме връщат безпосочна

в началото бе спазъм притъпен
след 8 часа всичко си е същото
надничат месеци зад пухкав шадраван
засрамените скулптури
пера навличат

гълъбите инцидентно се прочитат -
изкълвани тайни в потреперващ храм
ще преживея застудяването източно
по моливения ръб на Юг
до педантичност знам

представям си как утре ще си счупя сянката
в мига на лунното наричане за ручей
по който без да искам ще те спусна
в главата ми е светло
като дъжд случаен

притиснал яростно набръчкания изгрев
над юлска дюна и сънуващ мъж
а аз си спомням че не ми поникват корени
спомням си че нямам цвят и нямам начини
да бъда само полъх щом те искам 

...

фобия от заглавия

пролетта без теб – петниста врана
мокра от началото на клюна си до облаците
сутрин гладна тропа по перваза ми
вечер вие жадно под леглото

пет луни се срещат и бълбукат
в дъното на локва небосклонна
липсващи звезди
стаена ревност
дъждовете са игли от изгорени нежности

зимата е стръмна партитура
глухи тонове се изкрещяват сред гнездяща липса
в последна неделя не им се преплита на рибите
хълмове сенки издигат под и над очите

отвътре е същата –
есен като църква без органи
ангелски песни бучат в гърлата на вятър фалшив
кърваво е
болно и безнадеждно
невлюбен сезон
над гора в бордо и обсебване

лято без теб –
свит гълъб в белег от ярост до смърт
морета прегънати
скали безпощадни
вярвам в безсезонна любов и в теб
вселен в пулсиращото изменение
на постянни тътени 

...

още: http://hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=infinity



Тагове:   ъндърграунд,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - _helena
17.01.2007 07:33
Това дете има б е з к р а й н о въображение и ме води където си поиска с думите си. Пак в десятката, my friend:)
цитирай
2. martiniki - :)
07.02.2007 22:37
хубаво стори, че ги прибра, сега пак мога да прочета момиченцето нежно
цитирай
3. анонимен - infinity
15.02.2007 16:05
каква изненада :) paf, много съм трогната! _hel , Мартия благодаря и на вас , обожавам как пишете и трите.. А този блог е безобразно готино място наистина!:)
цитирай
4. pafka - infinity
15.02.2007 16:17
много се радвам, слънчице:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 583890
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив