Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 23:03 - Марко Сая
Автор: pafka Категория: Изкуство   
Прочетен: 6099 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2009 18:19


Между теб и мен


Между теб и мен винаги има друг мъж

Син Принц
някое момче
бюстове без глави

Кога ще дръпнеш завесата?

Между теб и мен винаги стои томаховката на войната.
Да обичаме в мир...

Аз съм само един мъж
Ти си само една жена

...

Кой знае защо...


Кой знае защо,
когато пиша, че съм тъжен
всички ми отговаряте:
"Хайде, не бъде толкова тъжен!"

Кой знае защо,
когато пиша, че съм весел,
всички ми отговаряте:
"Блазе ти, че си щастлив!"

Кой знае защо,
когато пиша, че съм влюбен,
в хор ми отговаряте:
"Мен току-що ме изоставиха!"

Кой знае защо,
любезни поети,
емоциите не вървят никога
в унисон и почти винаги
дразни факта, че другият живее...

...

http://forums.cjb.net/spoetry-about849.html



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nav - хихи
29.05.2007 11:42
'и почти винаги
дразни факта, че другият живее'

Много яко (като мистър вселена)
цитирай
2. pafka - :))))))))
29.05.2007 11:44
най-хубавото е че при всяко препрочитане не спирам да им се кефя, заедно с теб този път;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafka
Категория: Изкуство
Прочетен: 583254
Постинги: 101
Коментари: 212
Гласове: 1667
Архив